Pieslēgties все шаблоны для dle на сайте newtemplates.ru скачать
 
  • 21:07 – Ford testē autonomo piegādi 
  • 21:06 – MQB-A0 - jauna platforma, kurai uzticas Skoda 
  • 18:05 – Jeep Wrangler Willys saņem visaptverošu sejas korekciju ASV 
  • 22:55 – Kas ir labāk - auto stiklu remonts vai maiņa? 

Japānā izgudrotas drošas litija šūnas

Augsto tehnoloģiju Japāna turpina veikt zinātniskos sasniegumus, kas nepieciešami elektrisko transportlīdzekļu nozarei. Nesen kļuva zināms, ka japāņi ir izstrādājuši drošu litija jonu akumulatoru elementu versiju, kam vajadzētu padarīt elektrisko transportlīdzekļu darbību pēc iespējas drošāku un ērtāku.

Pirmās komerciālās litija jonu baterijas parādījās 1991. gadā. Toreiz tajā pašā Japānā, veicot eksperimentus, viņi izveidoja izcili ietilpīgu akumulatoru, kas bija viegls un spēja uzglabāt vairāk enerģijas. Tomēr galvenā šāda akumulatora priekšrocība bija lielais uzlādes / izlādes cikla potenciāls, kas varētu būt līdz 1000 cikliem bez jaudas zuduma.


Tomēr šīs baterijas rada zināmu apdraudējumu. Litijs, nonākot saskarē ar skābekli, ierosina spēcīgu ķīmisku sadegšanas reakciju, kas var izraisīt ļoti nopietnu ugunsgrēka risku. Lai no tā izvairītos, japāņi ir izstrādājuši īpašu ūdens šūnu, kas spēj glābt lietotājus gadījumā, ja korpusā tiek samazināts spiediens.

Protams, šādam akumulatoram ir savi trūkumi, proti, mazāka enerģijas ietilpība tādam pašam svaram. Tomēr, ja izvēlaties starp drošību un efektivitāti, tad labāk, protams, izvēlēties pirmo, īpaši elektriskajos transportlīdzekļos, kur negadījuma risks ir diezgan augsts.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/
Atstājiet savu komentāru