
Hyundai ir pirmais ar tradicionālo autoražotājs, kas ir liela tirgus daļa elektromobiļu, nekā ar parastiem transportlīdzekļiem. Inversija, radās pēc tam, kad pandēmijas periodā, kad iepirkuma elektromobiļu ievērojami palielinājās īpatsvars no kopējā automašīnu pārdošanas apjomu.
Korejas grupa Hyundai-Kia gada pirmajā ceturksnī bija 8,9% no pasaules tirgus auto ar iekšdedzes dzinējiem. Tajā pašā laikā daļa lielāko korejas autoražotājs bija 9,9% no pasaules tirgus elektromobilis. Principā, Hyundai-Kia kļuva konkurētspējīgāki kā elektromobiļu ražotājs, nekā viņš ir ražotājs mašīnām ar termisko dzinēju.

Saskaņā ar izdevuma Business Korea, "Hyundai" un " Kia " pārdevuši pirmajā ceturksnī 28 796 elektrisko transportlīdzekļu, kas ir 9,9% no kopējā skaita elektromobiļu, kas pārdoti visā pasaulē, kas bija 290 436 vienībām. Pārdošanas elektromobiļu bija mazāk ietekmēta пандемией, nekā modeļi, siltuma dzinējiem, kas arī bija arvien nopietnākas nosacījumi, lai aizsargātu vidi.
Tirgus elektromobiļu pieauga par 4,3 reizes no 2016. gada līdz šim brīdim. Tajā pašā diapazonā kā Hyundai-Kia palielināja pārdošanas elektromobiļu 20 reizes. Šis progress noveda pie tā, ka korejiešu grupa ir pārcelts no 15. pozīcijas reitingā ražotājiem elektromobiļu 2016. gadā uz ceturto vietu pašlaik. Visā pasaulē ir vairāk elektromobiļu nekā Hyundai-Kia pārdod tikai Tesla, Renault-Nissan Alliance un Volkswagen Group.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/